12.1.13

11 kysymystä -haaste

Sain KiikinKotiKolosta Kiikiltä seuraavanlaisen haasteen johon otan nyt mahdollisuuksieni mukaan osaa. Haasteen tarkoituksena on nostaa esiin kivoja blogeja, joilla on alle 200 lukijaa.

Haasteen säännöt

  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  2. Jokaisen haastetun pitää vastata haastajan esittämiin 11 kysymykseen
  3. Jokaisen haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  4. Uusien haastettujen pitää noudattaa samoja sääntöjä ja valita jälleen 11 uutta blogia, joilla on alle 200 lukijaa
  5. Kerro kenet olet haastanut seuraavaksi, linkitä!
  6. Ei takaisin haastamista! ;) 
 11 Asiaa

  1. Vuosi 2012 oli aivan hullu minulle, tai meille. Tajuttomasti huonoa onnea, köyhyyttä ja hurjia tilanteita.
  2. Toisaalta vuosi toi mukanaan kaikkea onnea, uusia ystäviä ja ihanan Espanjan.
  3. Olen laihtunut muutaman kilon jättämällä viljan pois ruokavaliosta. Se on tosi vaikeaa koska venhäjauho on kuin kokaiinia. Uskon kuitenkin että ihmiskunta voisi paremmin ilman viljaa.
  4. Olen armoton kotihiiri. Ongelmaa ei ole jos mennään ulos hyvien ystävien kanssa, joiden kanssa olen rento, mutta kaikenlainen sosiaalinen toiminta jossa kohtaan uusia ihmisiä, tai joissa on muuten pientä painetta, niin välttelen sitä taitavasti. Mulle iskee myös koti-ikävä ihan vaikka naapurissa käydessä.
  5. Haluan työskennellä itselleni. Haaveilen siitä että tuotan mahdollisimman pitkälle oman ruokani, ja elän käytännöllisen ekologisesti maalla. Iltapuhteiksi haluan tehdä käsitöitä ja kuvataidetta.
  6. En ole kovin äidillinen ihminen, vaikka tokikin lapset ovat omia tähtösiäni. Olen ehkä vähän leväperäinen, joten arjen pyörittäminen on melko työlästä.
  7. Koen henkilökohtaista tuskaa ja ahdistusta maailman asioista, ja siitä minkälaista ihmisen elämä on nykyään.
  8. Olen ollut tässä kuussa viisi vuotta naimisissa mieheni kanssa. Harvoin elämässä kohtaavat niin täydellinen pari kuin me <3
  9. Olemme vuoden asuneet "lainakämpissä". Vuokra-asunnoissa joissa on kalusteet valmiina. Alan todella kaivata sitä omaa luolaa, mikä näyttää minulta.
  10. Olen aivan höperönä kaikkeen itämaalaiseen, intialaiseen ja marokkolaiseen taiteeseen ja ruokaan. Sisustaisin koko talon kaikella basaarikamalla jos saisin.
  11. Olen toivottoman hölmö numeroiden kanssa. Jos mun pitää edes kopioida numero paikasta toiseen niin siihen menee kaaaauuuaaan, koska numerot vaan pakenee mun päästä.
Kiikin kysymykset, ja mun vastaukset



1.Jos olisit joku eläin, niin mikä ja miksi?

 Hmm. Olisin vaikkapaa.. Afrikannorsu. Mus siis vaan vaikka, en mä todellakaan tiedä! :D Norsut on hienoja ja viisaita, ja afrikan versio on suhteellisen vapaa, ainakin joissain paikoissa..

2.Minne lähtisit matkalle, jos saisit mennä ihan minne vain?

 Juuri nyt? Varmaan Brasiliaan. Myös MArokko, Intia ja Meksiko käy, ihan noin aluksi.

3.Mikä on lempi jälkiruokasi?

 Huh! Ompa vaikeita kysymyksiä! Jos nyt saisin valita niin varmaan joku mieletön kakku. Suklaa- tai juustokakku.

4.Missä ja miten haluaisit asua?

 Tämä tulikin jo selväksi kohdassa viisi; maalla. Kohtuullisen kokoisessa talossa, jossa on tulisijat, ja pihalla kanoja, pari vuohta ja poni. Niin ja ne kasvimaat ja hedelmäpuut. Tämä toivottavasti tulee toteen täällä aurinkorannikolla.

5.Mikä on lempi vuodenaikasi?

 Suomessa sanoisin epäilemättä että kesä. Täällä kesällä on tajuttoman kuuma, ja vaikkei mulla sinänsä sitä mitään vastaan ole, niin miellyttävin aika olisi kevät. Ja syksykin, kun kaikki kukkii ja tuoksuu.

6.Mikä on lempivärisi?

 Turkoosi. Harmaa ja violetti myös.

7.Haluaisitko opetella jonkun uuden taidon?

 Haluaisin ajokortin, eli opetella ajamaan. Käytännön syistä. En mitenkään hekumoi ajatuksella autosta ja ajamisesta.

8.Mikä on erikoisin ruokalaji, jonka olet syönyt?

Erikoisin... Strutsi. En tykännyt.

9.Syötkö lettusi kermavaahdolla, hillolla, sokerilla vai kenties näillä kaikilla?

 Kermavaahdolla ja hillolla. Joskus vaihtelun vuoksi vain hyppysellisellä sokeria.

10.Komein mies ja kaunein nainen?


 Oho.. No Anthony Kiedis on varmaan yllätyksetön vastaus minua vähääkään tunteville. Kaunein nainen on vaikeampi. Varmaan joku taysin minun vastakohta, kuten Rihanna.

11.Mitä tekisit, jos voittaisit miljoonan?


Oh my..! Hankkisin sen tontin ja talon. Matkustaisin, ja kestittäisin ystävät hyvin.

Jonnekin tuonne on päämäärä.
Minun 11 kysymystäni: (vaikein tehtävä!)

  1. Minkälainen on aamusi yleensä? Meneekö kaikki päin mäntyä kiireessä, vai onko aamut mukavia?
  2. Bravuurisi keittiössä?
  3. Hulluin tai hauskin asia minkä olet löytänyt netistä? Liitä halutessasi kuva.
  4. Paras konsertti jossa olet ollut?
  5. Mukavin tapa viettää lauantai-iltaa?
  6. Miten hemmottelet itseäsi?
  7. Luuletko että avaruudesta joskus löydetään muita elämän muotoja?
  8. Syötkö puoli kiloa vihanneksia ja hedelmiä päivittäin?
  9. Milloin viimeksi olit retkellä tai picnikillä?
  10. Pelkäätkö jotain järjetöntä asiaa?
  11. Jos saisit ostaa minkä tahansa, vaikka turhankin ylellisyyden ilman tunnontuskia, mikä se olisi?

Mä ottaisin ehkä tabletin, auton.. tai kengät. Kuten jotkut näistä.












Ja sitten mun pitäisi haastaa vielä 11 blogia.

Ainakin Johanna  ja Lankastia saa haasteen ja Annak. Laitan loput myöhemmin, koska olen istunut tässä jo ihan luvattoman kauan, jä tähän menee toinen mokoma.

Ei kommentteja: